Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- tvarko ir tikslina Lietuvos valstybės istorijos archyvo dokumentų ir dokumentų skaitmeninių kopijų apskaitą;
- vykdo dokumentų paruošimą skaitmeninimui;
- vykdo dokumentų išėmimą iš saugyklų, perdavimą ir priėmimą po skaitmeninimo;
- skaitmenines dokumentų kopijas talpina Lietuvos valstybės istorijos archyvo vidaus tinkle viešai prieigai;
- tvarko, tikslina, papildo bei teikia duomenis Elektroninio archyvo informacinės sistemos (EAIS) administratoriui;
- informuoja struktūrinio padalinio vedėją apie Nacionalinio dokumentų fondo dokumentų valdymą ir naudojimą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimus;
- atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Lietuvos valstybės istorijos archyvo vadovybės ir Skaitmeninių dokumentų skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su įstaigos ir struktūrinio padalinio funkcijomis.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti aukštesnįjį išsilavinimą ir įgytą profesinę kvalifikaciją;
- žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, kitus teisės norminius aktus, reglamentuojančius dokumentų naudojimą, apskaitą, tvarkymą bei saugojimą;
- sugebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
- turėti darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Windows, MS Office, Internet Explorer);
- mokėti rusų ir lenkų kalbas.