Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- organizuoja darbus, susijusius su pastatų eksploatavimu ir priešgaisrine sauga;
- organizuoja Lietuvos valstybės istorijos archyvo pastato ir patalpų bei inventoriaus remontą, tikrina atliekamų remonto darbų kokybę;
- rengia Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo reglamentuojamų pirkimų dokumentus;
- organizuoja ir atlieka mažos vertės pirkimus;
- pagal kompetenciją teikia reikalingus duomenis Valstybės turto informacinės paieškos sistemoje;
- atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Lietuvos valstybės istorijos archyvo vadovybės ir Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su įstaigos ir struktūrinio padalinio funkcijomis.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą arba aukštesnįjį, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą bei specialiąsias žinias pagal savo pareigas;
- gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, darbų ir priešgaisrinę saugą, viešuosius pirkimus;
- žinoti dokumentų saugojimui, saugyklų ir pastatų įrengimui bei eksploatavimui keliamus reikalavimus;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių (mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu), išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimus;
- mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.